Hyppää sisältöön

Elektroniikkamuseon maksuton museoperjantai

Pe 6.11.2026 klo 11:00 - 17:00
Salon elektroniikkamuseo
Tapahtuma on huomioinut täysin saavutettavuuden.
Autopuhelin museon vitriinissä.

Kuukausi aloitetaan elektroniikkamuseossa taas museoperjantailla. Marraskuun 6. päivänä näyttelyyn on maksuton sisäänpääsy koko päivän ajan klo 11–17.

Lisäksi klo 14–16 näyttelyssä kiertää keskusteluopas, jonka hihasta voi nykäistä, jos tekee mieli jutella museoon liittyvistä aiheista.

Made in Salo -näyttely valottaa viestintälaitteiden ja elektroniikkateollisuuden kehitystä ja tuotantohistoriaa 1920-luvun lopulta alkaen aina nykypäivään asti. Näyttelyssä pääsee tutustumaan etenkin Salossa suunniteltujen ja valmistettujen radioiden, televisioiden, radio- ja matkapuhelinten sekä monitorien historiaan.

Päivitetty 26.6.2026
Yhteystiedot
Salon elektroniikkamuseo
02 778 4896
Salorankatu 5–7 (Astrum-keskus),
ovi 3 (sisäpihalla),
24240 Salo
https://elektroniikkamuseo.fi