Elektroniikkamuseon maksuton museoperjantai
Pe 4.12.2026 klo 11:00 - 17:00
Salon elektroniikkamuseo
Tapahtuma on huomioinut täysin saavutettavuuden.
Kuukausi aloitetaan elektroniikkamuseossa taas museoperjantailla. Joulukuun 4. päivänä näyttelyyn on maksuton sisäänpääsy koko päivän ajan klo 11–17.
Lisäksi klo 14–16 näyttelyssä kiertää keskusteluopas, jonka hihasta voi nykäistä, jos tekee mieli jutella museoon liittyvistä aiheista.
Made in Salo -näyttely valottaa viestintälaitteiden ja elektroniikkateollisuuden kehitystä ja tuotantohistoriaa 1920-luvun lopulta alkaen aina nykypäivään asti. Näyttelyssä pääsee tutustumaan etenkin Salossa suunniteltujen ja valmistettujen radioiden, televisioiden, radio- ja matkapuhelinten sekä monitorien historiaan.